onsdag 22 juni 2011

Nordnet - positivt denna gång

Tidigare skrev jag ett inlägg där jag var besviken på Nordnet (det inlägget går att läsa här), då dom inte upplyste om att man belånade sig utan att veta om det mm.
Nu till min glädje ser jag att man upplyser om detta mycket tydligare, så då ska dom ha kred för det. Jag har fortfarande kvar Nordnet och kan se förbättringen av information på olika ställen i depåerna. Likaså upplyser man nu betydligt tydligare om likviditetsdagarna (3st) vid aktiehandel, så att man inte ska överföra/handla för tidigt efter att man handlat med aktier. Bra Nordnet, ni informerar nu på ett tydligt sätt. Trevligt att ni tar till er av kritiken. Det är så man ska agera.

Kundnytta vinner alltid i längden enligt min mening. Verkar som man tagit till sig av tex Axel Johnson koncernen visdomsord, familjeföretaget som hävdar: "Vår gemensamma
kultur och värdegrund är präglad av respekt för människor, affärer och relationer". S16 i följande dokument: http://www.axeljohnson.se/Upload/AXJ_magasin_webb.pdf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar