lördag 8 augusti 2015

Utländsk media rapporterar om problemen i Sverige

Ganska intressant att se utländsk media observera problem i Sverige bättre än många som bor här.
Jag vet många som upplever ett Sverige i förfall nu. Hur vi plundras "solidariskt" och inte får något för det. I mina umgängeskretsar talas det nästan ständigt om oron vad våra (hatade) politiker håller på med.. Och även jag tycker det är tragiskt att se det land där jag föddes i förfalla, på några år år sikt räknar vi med att ha gjort oss av med de mesta av prylarna och sen lämna för ett land med bättre politik. Jag håller även på och lär mig ett nytt språk, det lär ta några år innan vi kan ta steget, men vi känner att Sverige inte kommer vara någon bra plats framöver.
Demokrati = Mob Rules!

Hittade filmen hos någon judisk hemsida:
http://www.jewsnews.co.il/2015/08/04/the-total-collapse-of-sweden-and-why-every-westerner-should-be-paying-close-attention-to-their-demise/


Läste kommentarerna (på Youtube) och är benägen att hålla med: "En Arg Blatte Talar"
- Swedes are generally cowards, cowards always loose. That's why Sweden is getting easily fucked because swedes in general are pussys.

Upplever samma och jag är ledsen att behöva erkänna att jag tillhör också dessa fegisar. Varför lät vi idioterna ta över Sverige frågar jag mig?
I Sverige försiggår nu ett "tyst krig" och det märks att ilskan växer och polariteten tilltar. Det kommer inte sluta bra det här är min känsla.

Samtidigt upplever jag samma som Sebastian MK 3 som kommenterar
 - Ohh you are so dumb! We are not fleeing sweden because we are cowards...we flee because we are tired of this bullshit and lies especially about immigrants and we feel powerless! We dont want to be  part of this country because we dont want to support such idiocracy!
Vi känner oss faktiskt hjälplösa som minoriteter som blir överkörda av "tagarna" stup i ett. Vi vill söka oss till ett ställe där människor har mer i skallen än vad nuvarande majoritet verkar ha. Varför vara del i ett samhälle som vi upplever vara korrupt och vilse, även om det fortfarande finns bra människor här ännu. Men tyvärr är alltför många människor från min synpunkt inte ens medvetna om att det är vilseledda.

Det sjuka är att numera är det bara en "invandrare" som kan kritisera saker i Sverige utan att direkt bli kallad rasist. Det är på den nivån det ligger..
Kostnader:
Tino Sanandaji, äntligen någon som läser statistik och rapporter.



Precis, svenskana är så otroligt fega att det är bara invandrarna som säger ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar