lördag 24 december 2011

God jul och gott nytt år önskas!

Själv har jag sålt av mina två större innehav i kapitalförsäkringen och satt pengarna på ett sparkonto (i väntan på vad man ska hitta på). Jag avslutar i princip kapitalförsäkringen, då jag inte finner den så intressant längre. Summerar jag året börsmässigt har det varit det sämta jag upplevt. Jag har medvetet haft ganska hög risk, i jakten på "snabba" pengar, men det har gått riktigt dåligt istället. Tålamod är en dygd, något jag ibland saknar.

Det är bara och spotta i nävarna och ta nya tag, men börsen känns inte speciellt lockande med all skuldoro som finns ute i världen idag. Får se vad man ska hitta på, avvaktar lite.

Jag önskar alla läsare en riktigt god och fridsam jul och ett fint gott nytt 2012 år! Det kan bara bli bättre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar